Aquest curs 2009/2010 sóc al CEIP Baldiri Reixach de Sant Feliu de Guíxols.
Em toca fer P-4, les classes són força espaioses i amb molta llum.
A la meva aula hi tinc fins i tot una caseta de fusta perquè els nens puguin jugar per racons.
He anat fent unes quantes fotos perquè pugueu veure els canvis fets a la classe durant aquests primers dies de setembre.
Perquè després la gent ens digui que els mestres no treballem!!!


1/9/09


4/9/09

Aquesta és la classe que trobaran els nens i nenes quan comencin dilluns.
Quin canvi, no???






This entry was posted on 16:39 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentaris:

    ideesmagistrals ha dit...

    Hola Diana, a mi també m'ha tocat P4 aquest curs. Quina passada de classe tindràs, la meua no és tan gran, ni té tantes coses (la caseta és genial). T'ha quedat realment molt bé. Felicitats i ànims per al nou curs ;)

  1. ... on 10 de setembre del 2009, a les 20:35  
  2. Diana ha dit...

    Que bé! Una altra veïna de classe, je,jeee!
    Encantada de que facis una visita al meu blog!! Si, la caseta és genial, ja miraré de fer-li una foto per dins però també ocupa força lloc i he tingut problemes per distribuïr les taules. Si vas passant per aquí, aniré penjant fitxes i materials que faci servir.

  3. ... on 10 de setembre del 2009, a les 22:08  
  4. En Gorris ha dit...

    Quina classes més acollidora i xula ! moltes felicitats per tota la decoració , es GENIAL !

  5. ... on 13 de setembre del 2009, a les 12:11